Phenolic Resin

Phenolic resin e taʻua foipakelite, e taʻua foʻi o le pauta bakelite.Muamua o se mea e leai se lanu (paʻepaʻe) poʻo samasama-enaena enaena manino, e masani ona faʻaopoopoina e le maketi ni vailaʻau e faʻaalia ai le mumu, samasama, uliuli, lanumeamata, enaena, lanumoana ma isi lanu, ma e faʻapipiʻi ma paʻu.Tete'e i le vaivai vaivai ma vaivai alkali, o le a pala i le tulaga o malosi malosi ma corrode i tulaga o malosi alkali.Soluble i acetone, vai, ava malosi ma isi solvents organic.E maua mai i le polycondensation o le phenolic aldehyde poʻo ona mea e maua mai.Solid phenolic resin o se mea samasama, manino, amorphous poloka poloka, mumu ona o le phenol saoloto, o le averesi faapitoa kalave o le faalapotopotoga e tusa ma le 1.7, faigofie soluble i le ava malosi, insoluble i le vai, mautu i le vai, vai vaivai ma vaifofo vaivai alkali.O se resini faia e le polycondensation o phenol ma formaldehyde i lalo o tulaga catalyst, neutralization ma fufuluina i le vai.Ona o le filifiliga o le catalyst, e mafai ona vaevaeina i ni ituaiga se lua: thermosetting ma thermoplastic.Phenolic resin o loʻo i ai le malosi o le acid resistance, mea faʻainisinia ma le vevela, ma e faʻaaogaina lautele i le faʻainisinia faʻamaʻi, faʻapipiʻi, mea e faʻafefe ai le afi, faʻafefiloi uili gaosiga ma isi pisinisi.

cotton phenolic 12

Phenolic resin pa'u o se ituaiga thermoplastic resin phenolic faia e polycondensation o phenol ma formaldehyde i le auala acidic.E mafai ona faʻamavaeina i le ethanol ma avea ma thermosetting e ala i le faʻaopoopoina o le 6-15% urotropine.E mafai ona faʻapipiʻiina i le 150°C ma e iai le malosi faʻainisinia.ma mea e fa'amama ai le eletise.

O le vaega autu o le resini phenolic o le maualuga o le vevela, ma e mafai ona faʻamautu lona faʻatulagaina faʻamaoni ma tulaga mautu e oʻo lava i le maualuga o le vevela.O le mea lea, e faʻaaogaina resini phenolic i fanua vevela maualuga, e pei o mea faʻafefe, mea faʻafefe, faʻapipiʻi ma fale gaosi oloa.

O se faʻaoga taua o le resini phenolic o se mea faʻapipiʻi.Phenolic resins e fegalegaleai ma fetaui ma le tele o ituaiga o meaola ma mea faʻapipiʻi.O resini phenolic ua mamanuina lelei, e vave tele ona susu.Ma a maeʻa le fesoʻotaʻiga, e mafai ona tuʻuina atu le malosi faʻainisinia manaʻomia, faʻafefe vevela ma mea eletise mo mea faʻaoga abrasive, mea faʻafefe, mea faʻafefe ma bakelite.

Vai-soluble phenolic resins po'o le ava-soluble resins phenolic e fa'aaogaina e fa'asusu ai pepa, ie ie, tioata, asbestos ma isi mea fa'apena e tu'uina atu ia i latou le malosi fa'ainisinia, mea tau eletise, ma isi Fa'ata'ita'iga masani e aofia ai le fa'a'ese'ese eletise ma le gaosiga o lamination masini, pipii. tisiki ma pepa faamama mo faamama taavale.

cotton phenolic 1

Phenolic resin meatotino:

Faʻatinoga o le vevela maualuga: O le mea pito sili ona taua o le resini phenolic o le maualuga o le vevela, e oʻo lava i le maualuga o le vevela, e mafai ona faʻamautu lona faʻatulagaina ma le mautu.

Malosiaga fa'amau: O se fa'aoga taua o le resini phenolic e fai ma fa'amau.Phenolic resins e fegalegaleai ma fetaui ma le tele o ituaiga o meaola ma mea faʻapipiʻi.

Ole maualuga ole kaponi o totoe ole fua: I lalo ole kasa lega ma le vevela e tusa ma le 1000°C, phenolic resins o le a maua ai le maualuga o le carbon residues, lea e aoga i le faatumauina o le mautu o le phenolic resins.

Le asu maualalo ma maualalo oona: Fa'atusatusa i isi faiga resini, phenolic resin faiga ei ai le lelei o le asu maualalo ma maualalo oona.I le tulaga o le mu, o le phenolic resin system na gaosia e fua faʻasaienisi o le a faʻagesegese ona pala e maua ai le hydrogen, hydrocarbons, vai ausa ma carbon oxides.O le asu e gaosia i le faagasologa o le pala e fai si la'ititi, ma o le oona e fai si maualalo.

Tete'e i vaila'au: e mafai ona tete'e le resini phenolic feso'ota'i fa'alava i le pala o so'o se vaila'au.E pei o le penisini, suauu, ava malosi, glycol, ga'o ma eseese hydrocarbons.

Togafitiga vevela: O togafitiga vevela o le a faʻateleina ai le vevela suiga o tioata o le resini faʻamalolo, lea e mafai ona faʻaleleia atili ai meatotino o le resini.

Foamability: Foam Phenolic o se ituaiga palasitika foam maua e foaming resin phenolic.Pe a faʻatusatusa i le polystyrene foam, polyvinyl chloride foam, polyurethane foam ma isi mea na puleaina le maketi i le amataga, o loʻo i ai se faʻatinoga sili ona lelei i le tulaga o le mumu.


Taimi meli: Apr-17-2023