Mea fa'atino maualuga - polyimide (1)

O le Polyimide, o le mea atoa i polymer material, ua faaosofia ai le fiafia o le tele o inisitituti suʻesuʻe i Saina, ma o nisi pisinisi ua amata foi ona gaosia - a tatou lava mea polyimide.
I. Vaaiga Aoao
I le avea ai o se mea faʻainisinia faʻapitoa, polyimide ua faʻaaogaina lautele i vaalele, aerospace, microelectronics, nanometer, tioata vai, separation membrane, laser ma isi fanua.Talu ai nei, o loʻo lisiina e atunuu suʻesuʻega, atinaʻe ma le faʻaaogaina opolyimideo se tasi o palasitika inisinia sili ona folafola i le 21st seneturi.Polyimide, ona o ona uiga mataʻina i le faʻatinoga ma le tuʻufaʻatasia, pe faʻaaogaina e avea o se mea faʻapipiʻi poʻo se mea aoga, o lona tele o faʻamoemoega o loʻo faʻamoemoeina ua faʻaalia atoatoa, ma ua lauiloa o se "tagata poto faʻafitauli" (protion solver. ), ma talitonu "a aunoa ma le polyimide, e leai se microelectronics tekinolosi i aso nei".

Polyimide Film 2

Lona lua, o le faatinoga o le polyimide
1. E tusa ai ma le suʻesuʻega thermogravimetric o polyimide manogi atoatoa, o lona vevela vevela e masani lava ile 500°C.O le polyimide na fa'apipi'iina mai le biphenyl dianhydride ma le p-phenylenediamine o lo'o i ai le vevela vevela o le 600°C ma o se tasi lea o polymers e sili ona mautu i le taimi nei.
2. Polyimide e mafai ona tatalia le vevela matua maualalo, e pei o le helium vai i le -269 ° C, o le a le malepelepe.
3. Polyimidee iai uiga fa'ainisinia lelei.O le malosi faʻamalosi o palasitika e leʻi faʻatumuina o loʻo i luga aʻe o le 100Mpa, o le ata (Kapton) o le homophenylene polyimide e sili atu i le 170Mpa, ma le biphenyl type polyimide (UpilexS) e oʻo atu i le 400Mpa.I le avea ai o se palasitika inisinia, o le aofaʻi o ata tifaga e masani lava 3-4Gpa, ma o le fiber e mafai ona oʻo i le 200Gpa.E tusa ai ma faʻatusatusaga faʻapitoa, o le fiber faʻapipiʻiina e le phthalic anhydride ma le p-phenylenediamine e mafai ona oʻo i le 500Gpa, lona lua i le carbon fiber.
4. O nisi ituaiga polyimide e le mafai ona solu i so'o so'o ma mautu e fa'asusu vai.O ituaiga lautele e le tetee ile hydrolysis.O lenei faaletonu e foliga mai e ese ai le polyimide mai isi polymers maualuga.O le uiga o le dianhydride ma le diamine e mafai ona toe maua mai e ala ile alkaline hydrolysis.Mo se faʻataʻitaʻiga, mo Kapton film, o le toe faʻaleleia o le fua e mafai ona oʻo atu i le 80% -90%.O le suia o le fausaga e mafai foi ona maua ai ituaiga hydrolysis-resistant, e pei o le tumau i le 120 ° C, 500 itula o le kuka.
5. O le faʻalauteleina o le vevela o le polyimide o le 2 × 10-5 - 3 × 10-5 ℃, Guangcheng thermoplastic polyimide o le 3 × 10-5 ℃, ituaiga biphenyl e mafai ona oʻo ile 10-6 ℃, ituaiga taʻitasi e mafai ona oʻo atu ile 10- 7°C.
6. Polyimide o loʻo i ai le maualuga o le teteʻeina o le radiation, ma o lona ata tifaga o loʻo i ai le malosi o le taofiga o le 90% i le maeʻa ai o le 5 × 109rad vave eletise eletise.
7. Polyimideo lo'o i ai ni mea fa'a-dielectric lelei, fa'atasi ai ma se fa'aumiumi fa'a-dielectric e tusa ma le 3.4.E ala i le faʻaofiina o le fluorine poʻo le faʻasalalau ea nanometers i polyimide, o le dielectric tumau e mafai ona faʻaititia ile 2.5.Dielectric gau o 10-3, dielectric malosi o 100-300KV/mm, Guangcheng thermoplastic polyimide o 300KV/mm, voluma tetee o 1017Ω/cm.O nei meatotino e tumau pea i se tulaga maualuga i luga o le lautele o le vevela ma le tele o taimi.
8. O le Polyimide o se polymer e tineia e ia lava ma maualalo le asu.
9. O le Polyimide e itiiti lava le gasese i lalo ole vacuum maualuga.
10. Polyimide e le oona, e mafai ona faʻaaogaina e fai ai laulau ma mea faʻafomaʻi, ma e mafai ona tatalia le faitau afe o faʻamaʻi.O nisi polyimides e lelei foi le biocompatibility, mo se faʻataʻitaʻiga, latou te le-hemolytic i le suʻega o le toto ma e le oona i le in vitro cytotoxicity suʻega.

Poliimide Ata Ata 3

3. Le tele o auala o le tuufaatasia:
E tele ituaiga ma ituaiga o polyimide, ma e tele auala e faʻapipiʻi ai, ina ia mafai ona filifilia e tusa ai ma faʻamoemoega faʻaoga eseese.O lenei ituaiga fetuutuuna'i i le fa'asologa e faigata foi mo isi polymers ona maua.

1. Polyimidee masani ona fa'apipi'iina mai dibasic anhydride ma diamines.O nei monomers e lua o loʻo tuʻufaʻatasia ma le tele o isi polymers heterocyclic, e pei o le polybenzimidazole, polybenzimidazole, polybenzothiazole, polyquinone Faʻatusatusa i monomers e pei o le phenoline ma le polyquinoline, o le puna o mea mata e lautele, ma o le faʻasologa e faigofie foi.E tele ituaiga o dianhydride ma diamines, ma polyimides ma meatotino eseese e mafai ona maua e ala eseese.
2. Polyimide e mafai ona polycondensed i le maualalo o le vevela e le dianhydride ma le diamine i se solvent polar, e pei o le DMF, DMAC, NMP po o LE / methanol fefiloi solvent, e maua soluble polyamic acid, pe a uma le faia o ata tifaga po o le viliina Faamafanafana i le tusa o le 300 ° C mo fa'amama ma fa'ata'amilo i le polyimide;acetic anhydride ma catalysts amine tertiary e mafai foi ona faaopoopo i polyamic acid mo vailaau dehydration ma cyclization e maua polyimide vaifofo ma le pauta.O le diamine ma le dianhydride e mafai foi ona faʻamafanafanaina ma polycondensed i se mea faʻafefe maualuga, e pei o se solvent phenolic, e maua ai le polyimide i le laasaga e tasi.E le gata i lea, e mafai foi ona maua le polyimide mai le tali atu o le dibasic acid ester ma le diamine;e mafai foi ona liua mai le polyamic acid i le polyisoimide muamua, ona sosoo ai lea ma le polyimide.O nei metotia uma e maua ai le faigofie i le gaosiga.O le mea muamua e taʻua o le auala PMR, lea e mafai ona maua ai le viscosity maualalo, fofo maualuga maualuga, ma o loʻo i ai se faʻamalama e maualalo le viscosity liusuavai i le taimi o gaioiga, lea e sili ona talafeagai mo le gaosiga o mea faʻapipiʻi;fa'atuputeleina mulimuli Ina ia fa'aleleia atili le solubility, e leai ni fa'aputuga mole maualalo e fa'asa'olotoina i le faagasologa o le liua.
3. O le umi lava e agavaa ai le mama o le dianhydride (po o le tetraacid) ma le diamine, e tusa lava po o le a le auala e faʻaaogaina ai le polycondensation, e faigofie lava ona maua se mamafa mole mole maualuga, ma e mafai ona faigofie ona fetuunai le mamafa o le mole e ala i le faaopoopoina o le anhydride iunite poʻo tasi amine.
4. Polycondensation o le dianhydride (po o le tetraacid) ma le diamine, pe a oʻo i le fua o le molar e oʻo atu i se fua faʻatatau, o le vevela togafitiga i le vacuum e mafai ona faʻateleina le mamafa o le molecular mamafa o le prepolymer mamafa mole maualalo, ma faʻaleleia atili ai le gaosiga ma le paʻu.Sau talafeagai.
5. E faigofie ona faʻafeiloaʻi vaega faʻafefe i le pito filifili poʻo le filifili e fausia ai oligomers malosi, ma maua ai le polyimide thermosetting.
6. Faʻaaoga le vaega o le carboxyl i le polyimide e faʻatino ai le esterification poʻo le masima, ma faʻafeiloaʻi vaega photosensitive poʻo vaega alkyl umi-chain e maua ai polymers amphiphilic, lea e mafai ona faʻaaogaina e maua ai photoresists pe faʻaaogaina i le sauniuniga o ata LB.
7. O le faʻagasologa lautele o le faʻapipiʻiina o le polyimide e le maua ai masima faʻapitoa, lea e sili ona aoga mo le saunia o mea faʻapipiʻi.
8. O le dianhydride ma le diamine e pei o monomers e faigofie ona faʻapipiʻiina i lalo ole vacuum maualuga, o lea e faigofie ai ona fai.polyimideata i luga o mea faigaluega, aemaise lava masini e le tutusa luga, e ala i le faʻaputuina o ausa.


Taimi meli: Feb-06-2023